ΚΟΝΙΤΣΑ…Παρασκευή 19 Αυγούστου ώρα 21.30 μ.μ.στην Κεντρική Πλατεία.

»Στης Γης μου τα Πετρώματα…εκεί θε να τραγουδήσω»
Μία συναυλία, που ήθελα από καιρό να πραγματοποιήσω γιατί έτσι νιώθω ότι με τους συνεργάτες μου πάμε να διασώσουμε Κάτι Σημαίνον. Η Συναυλία θα λάβει χώρα στην Πατρίδα του Συνονόματου Παππού μου »ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΔΟΥΚΟΥ», στην Πατρίδα μου την ΚΟΝΙΤΣΑ. Δεν θα είναι υπό μορφίν »πανήγυρης» αν και φημίζεται η Κόνιτσα για τα ατόφια μη νοθευμένα λαικά πανηγύρια της, κρατά τα Τραγούδια της και είμαι υπερηφανος γι αυτό…αλλά θα είναι ένα αφιέρωμα Μνήμης στον Παππού μου μέσα από ακούσματα Μικρασιάτικα Καππαδοκικά -λόγω των πολλών Φαρασιωτών Προσφύγων στην Κόνιτσα- καθώς και επιλεγμένα Παραδοσιακά Τραγούδια από την Πλούσια Μουσική Παράδοση της Ηπείρου που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή. (Μακάμικα Αστικά Ιωαννίνων – Πωγώνι – Ντόπια Κόνιτσας).
Ραντεβού λοιπόν στην Κόνιτσα Παρασκευή 19 Αυγούστου ώρα 21.30 μ.μ.στην Κεντρική Πλατεία.
*Η Συναυλία είναι μια διοργάνωση του ΚΕΔΚ ΔΗΜΟΥ ΚΟΝΙΤΣΑΣ

 
